This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

Kurssit

Kurssit

Hierontaote tarjoaa kursseja kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

Hierontaotteen kursseilta saat  kuntoa ja terveyttä edistävää monipuolista liikuntaa, jumppaa tai kehonhuoltoa.

Tunnit vaihtelevat rauhallisesta venyttelystä tehotreeniin.

Tuntivalikoimastamme löytyy myös miehille sopivia tunteja.

Hierontaote-ryhmien ohjaajina toimivat;
Pauliina Sjöberg, koulutettu hieroja / liikunta neuvoja
Jonna Pitkänen, fysioterapeutti / Personal trainer
Nanne Kettukangas, fysioterapeutti / urheiluhieroja / FasciaMethod – ohjaaja

Hierontaote-sali on 46m² kokoinen moderni, valoisa ja siisti jumppasali.

Osoite: Malmin kauppatie 8 b 00700 HELSINKI

Kurssien  ilmoittautumiset, esittelyt ja sopimusehdot alta.

Kaikille kursseille mahtuu 8 henkilöä, varapaikkoja 5.

Kehonhallinta

Ohjaaja Pauliina Sjöberg

Maanantaisin klo 19.00-20.00
4.9. – 18.12., 15 kertaa, 180 €
5 kertaa 60 € (aloittaa voi milloin vaan, viimeistään 20.11.)

Kehonhallinta, Pauliina Sjöberg. 
Tunneilla keskitytään kehon liikkeiden sekä asentojen hallitsemiseen. Tavoitteena on opettaa kehoa käyttämään tehokkaammin useampaa lihasta yhtäaikaisesti, jolloin voimantuotto on suurempaa ja loukkaantumisriski pienempi. Tunnit sisältävät lämmittelyn, koordinaatio, voima, tasapaino, sekä venyttely osuudet. Tarkoituksena on kehittää varsinkin jalkojen ja keskivartalon tukevia lihaksia. Tehtävät liikkeet tehdään rauhallisesti ja hyvällä tekniikalla, jolloin ne ovat turvallisia ja kehittävät tehokkaasti lihasvoimaa ja hermotusta.

Äitien korsetti kuntoon

Ohjaaja Jonna Pitkänen

Keskiviikkoisin klo 18.00-19.00
6.9. – 20.12.2017
15 kertaa, 180 €
TÄYNNÄ!

Äitien korsetti kuntoon, Jonna Pitkänen
15 viikon personal training pienryhmä juuri synnyttäneille äideille. Ryhmässä pureudutaan nuorten äitien tyypillisiin tule-ongelmiin, kuten vatsalihaserkaumaan, lantionpohjan harjoittamiseen sekä selän ja niska-hartiaseudun harjoittamiseen.
Ryhmä jaetaan kolmeen jaksoon. Jokaisen jakson pääpaino on keskivartalon lihasten kuntouttamisessa.
Liikkeiden vaatimustaso nousee graduaalisesti 15 viikon aikana. Ryhmässä on mahdollista saavuttaa huomattavaa muutosta keskivartalon voimaominaisuuksiin.
Yhteisiin treeneihin sisältyy aina workshop-tyyppinen ohjaus- ja neuvontatilaisuus, joissa aiheina mm. nostamisen perusteet selkää säästäen, linea alban palpointi, raskaushormonien vaikutukset naisen tuki- ja liikuntaelimiin, siirtojen ja imettämisen ergonomiaa ym. Workshopin jälkeen suoritetaan noin 40 min mittainen jumppa, jonka sisältö vaihtelee joka ohjauskerta.

FasciaMethod kehonhuoltotunti

Ohjaaja Nanne Kettukangas

Tiistaisin klo 17.00 – 18.00
5.9.-19.12., 15 kertaa, 180 €
17.10.-19.12., 10 kertaa 120 €
Loppukerrat 12 € / kerta.

FasciaMethod, Nanne Kettukangas
FasciaMethod on suomalainen liikuntatuote, jossa yhdistyvät myofaskiaalinen  liikkuvuusharjoittelu, dynaaminen täsmävenyttely kireille lihaksille, liikehallintaharjoittelu ja faskiakäsittely pallolla. Näkökulma on kuntouttava sisältäen harjoitteita yleisimpiin tuki- ja liikuntaelinoireisiin. FasciaMethod soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan.

Tunneilla liikkeet tehdään faskialinjoja mukaillen ja hengityksen tahtiin. FasciaMethod harjoitteilla liikkuvuuteen vaikutetaan kokonaisvaltaisesti ja pääpaino harjoittelussa on myofaskiaalisessa liikkuvuusharjoittelussa, jossa liikkeet tehdään  mahdollisimman laajoilla liikeradoilla ja käydään läpi pitkät lihastoimintaketjut. Tämä vaatii hyvää dynaamista stabiliteettia eli liikehallintaa, jota harjoitetaan myös tunneilla. Tunnin lopuksi tehdään faskiakäsittelyä pallolla ja loppurentoutus.

Hierontaote-kurssien sopimusehdot